עיתון אמריקני במתקפה על ביידן: "משפיל את ישראל"

אתר קול חי No Comments on עיתון אמריקני במתקפה על ביידן: "משפיל את ישראל"

מאמר מערכת ב"וול סטריט ג'ורנל" האמריקני תוקף בחריפות את הנשיא ביידן על רקע יחסו לממשלה בישראל: "מדוע הנשיא ביידן יוצא מגדרו כדי להשפיל, לבקר ולתת הוראות לממשלת ישראל?"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורת חריפה בארצות הברית על ייחסו של הנשיא ביידן לראש הממשלה נתניהו ולממשלתו. "הנשיא והממשל שלו מתייחס גרוע יותר לראש הממשלה בנימין נתניהו והקואליציה שלו מאשר לאייתולות של איראן". נכתב במאמר המערכת ב"וול סטריט ג'ורנל שפורסם הבוקר (שישי).

במאמר הם מגדירים את פעולותיו של הנשיא כנגד נתניהו וממשלתו כהשפלה. "מדוע הנשיא ביידן יוצא מגדרו כדי להשפיל, לבקר ולתת הוראות לממשלת ישראל?"

במאמר ישנה התייחסות לסירובו של הנשיא האמריקני להזמין את רה"מ לבית הלבן וכותבי הטור מציינים כי "ניכר שהממשל מצדד במפלגות האופוזיציה בישראל וזו לא דרך להתייחס לבעל ברית דמוקרטי במיוחד לאור העובדה שהמפלגה שאותה מייצג ראש ממשלת ישראל נמצאת בשלטון לאורך מרבית 25 השנים האחרונות".

"הישראלים הם אלה שצריכים להתווכח על השאלה האם הרפורמות המוצעות ירסנו את הסמכויות החריגות של בית המשפט העליון שלהם או ישנו את האיזון באופן אחר. הם לא זקוקים לפרשנות של מר ביידן", לשון המאמר.

כותבי המאמר תוקפים גם מדיניות הממשל כלפי ישראל ומגדירים אותה "לא טובה". "הסיוע של ארה"ב לגופים בינלאומיים אנטי-ישראלים התחדש, בזמן שמר ביידן מערער את ממשלת נתניהו, חמאס ושאר שלוחות איראן צוברות כוח ופותחות חזית נוספת עם ישראל ביהודה ושומרון".



0 תגובות